Kelapalautusehdot

Reka Kaapeli Oy:n kelapalautusehdot 1.10.2024 alkaen

  1. Palauttaja maksaa rahdin palautuspisteeseen, joiden yhteystiedot löytyvät kohdasta kelapalautuspisteet. Palauttaja vastaa myös siitä, että kuorma on turvallista purkaa.
  2. Palautuksen yhteydessä on huolellisesti täytettävä Reka Kaapeli Oy:n kelapalautuslomake, johon vastaanottaja kuittaa lähetyksen. Puutteelliset tiedot estävät kelahyvityksen suorittamisen.
  3. Palauttaja vastaa siitä, että kelat pystytään yhdistämään niistä täytettyyn palautuslomakkeeseen.
  4. Reka Kaapeli Oy vastaanottaa ainoastaan Reka by Nexansin logolla, *Nexansin logolla ja/tai muulla Rekan tunnistemerkinnällä varustettuja keloja ja EUR -merkinnällä varustettuja kuormalavoja. Reka Kaapeli Oy veloittaa muista keloista kierrätysmaksun 100€/kela (alv. 0%), joka laskutetaan kelahyvityksen yhteydessä. Tästä tehdään erillinen veloituslasku. *Koskee vain Nexansin Suomeen myytyjä keloja.
  5. Reka Kaapeli Oy hyvittää ainoastaan ehjät ja korjauskelpoiset kelat ja kuormalavat voimassa olevan hinnaston mukaisesti.
  6. Hyvityksen voi saada ainoastaan rekisteröity yritys. Palauttaja on itse vastuussa siitä, että tiedot ovat ajan tasalla, mm. tilinumero.
  7. Kelapalautuslomakkeeseen tulee merkitä yrityksen Y-tunnus. Pyydettäessä yrityksen tule esittää kuitti ostosta, jolla palautettavan kelan/lavan omistusoikeus on siirtynyt hyvityksen saajalle.
  8. Hyvityslasku maksettaessa asiakkaille –  maksuehto on 30 päivää netto.
  9. Kelapalautukseen liittyvät reklamaatiot tulee tehdä 2 kk sisään siitä, kun kelat ovat palautettu Reka Kaapeli Oy:n kelapalautuspisteelle. Reklamaatiot voi lähettää osoitteeseen reka.myyntipalvelu@nexans.com.
  10. Reka Kaapeli Oy ei vastaa hyvityksen oikeellisuudesta, mikäli palautusehtoja ei ole noudatettu.